flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Великоолександрівський районний суд Херсонської області

Результати опитування громадян-відвідувачів суду

08 жовтня 2013, 13:08

Узагальнені результати проведеного Бериславським районним судом Херсонської області опитування громадян-відвідувачів суду


З метою здійснення аналізу та вирішення проблемних питань і удосконалення діяльності суду, Бериславським районним судом Херсонської області з 20 по 31 липня 2013 року проведене опитування громадян-відвідувачів суду. Відповідно до плану проведення опитування громадян-відвідувачів суду, всім відвідувачам Бериславського районного суду Херсонської області відповідальний представник апарату суду пропонував заповнити анкети.
    Аналіз результатів опитування громадян-відвідувачів суду показав наступні результати: усього в опитуванні взяли участь 25 громадян-відвідувачів Бериславського районного суду. 
І. По першому питанню анкети щодо оцінки відвідувачами суду зручності умов перебування громадян в суді (достатність та зручність місць для очікування, оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання; чистота та прибраність приміщень суду; можливість користування туалетами тощо), отримані наступні результати (кількість відповідей):

  • незадовільно – 3, що становить 12%;
  • задовільно – 4, що становить 16%;
  • добре – 8, що становить 32%;
  • відмінно – 8, що становить 32%;
  • важко сказати – 2, що становить 8%.

II. По другому питанню анкети щодо оцінки повноти, якості та доступності інформації для відвідувачів суду (наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору; зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань; наявність інформації в Інтернеті тощо) отримані наступні результати (кількість відповідей):

  • незадовільно – 1, що становить 4%;
  • задовільно – 1, що становить 4%;
  • добре – 8, що становить 32%;
  • відмінно – 12, що становить 48%;
  • важко сказати – 3, що становить 12%.

III. По третьому питанню анкети щодо оцінки ефективності організації роботи суду (дотримання строків та процедур розгляду справ; вчасність, з урахуванням поштового перебігу, надіслання судом повідомлень про розгляд справ; обґрунтованість перенесення судових засідань; додержання графіків судових засідань щодо часу слухання справ тощо) отримані наступні результати (кількість відповідей):

  • незадовільно – 3, що становить 12%;
  • задовільно – 9, що становить 36%;
  • добре – 6, що становить 24%;
  • відмінно – 7, що становить 28%;
  • важко сказати – 0, що становить 0%.

IV. По четвертому питанню анкети щодо коректного та ввічливого ставлення суддів до відвідувачів суду (сторін по справі) отримані наступні результати (кількість відповідей):

  • ні – 0, що становить 0%;
  • скоріше ні – 4, що становить 16%;
  • скоріше так – 7, що становить 28%;
  • так – 12, що становить 48%;
  • важко сказати – 2, що становить 8%.

V. По п’ятому питанню анкети щодо коректного та ввічливого ставлення працівників апарату суду до відвідувачів суду отримані наступні відомості (кількість відповідей):

  • ні – 1, що становить 4%;
  • скоріше ні – 1; що становить 4%;
  • скоріше так – 5, що становить 20%;
  • так – 17, що становить 68%;
  • важко сказати – 1, що становить 4%.

VI. По шостому питанню анкети щодо незалежності та неупередженості суду при розгляді справи та забезпеченості справедливого судового розгляду отримані наступні відомості (кількість відповідей):

  • ні – 0, що становить 0%;
  • скоріше ні – 0, що становить 0%;
  • скоріше так – 7, що становить 28%;
  • так – 11, що становить 44%;
  • важко сказати – 7, що становить 28%.

Також, до анкет опитування громадян-відвідувачів суду було внесено VII питання з приводу виникнення пропозицій у громадян, щодо удосконалення діяльності суду.
Проводячи аналіз отриманих результатів під час проведення опитування громадян-відвідувачів суду відомостей, слід зазначити, що відмічений високий рівень:

  • зручностей умов перебування громадян в суді (16 осіб оцінили як «добре» та «відмінно», що становить 64%);
  • повноти, якості та доступності  інформації в суді  (20 осіб оцінили як  «добре» та «відмінно», що становить 80%);Таким чином більшість респондентів вважають достатнім обсяг інформації, який розміщений на стендах у приміщенні суду та на сайті суду.
  • ефективності організації роботи суду (13 осіб оцінили як «добре» та «відмінно», що становить 52%).

Щодо питань про коректне та ввічливе ставлення суддів та працівників апарату до відвідувачів суду позитивну оцінку («скоріше так» та «так») надали дев’ятнадцять (76%) та двадцять два відвідувача (88%) відповідно.
Щодо думки громадян про незалежність та неупередженість суду при розгляді справи  та забезпеченості справедливого судового розгляду – вона є позитивною, оскільки немає негативних відповідей (вісімнадцять відповідей «скоріше так» та «так», що становить 72% від загальної кількості опитуваних). Суперечливу оцінку «важко сказати» надало сім осіб (28%).
Отримані результати обробки анкет свідчать про те, що ступінь доступності, незалежності та неупередженості правосуддя є високою.