Кабмін дозволив водіям підтверджувати наявність договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів паперовою або електронною копією договору.
Про це йдеться у постанові Кабінету Міністрів України 27.03.2019 року № 258, якою вносяться зміни до Правил дорожнього руху.
Як повідомляє Урядовий портал, рішення уточнює перелік документів, які підтверджують наявність страхового захисту у власників наземних транспортних засобів.
Уряд також запровадив можливість для власників підтвердити наявність внутрішнього електронного договору обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів через єдину централізовану базу даних, оператором якої є Моторне (транспортне) страхове бюро України.
«Чинний страховий поліс (страховий сертифікат «Зелена картка») про укладення договору обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів або чинний внутрішній електронний договір зазначеного виду обов’язкового страхування у візуальній формі страхового поліса (на електронному або паперовому носії), відомості про який підтверджуються інформацією, що міститься в єдиній централізованій базі даних, оператором якої є Моторне (транспортне) страхове бюро України. Водії, які відповідно до законодавства звільняються від обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на території України, повинні мати при собі відповідні підтвердні документи (посвідчення)», – йдеться у документі.
Постанова забезпечить підвищення рівня безпеки дорожнього руху та сприятиме підвищенню рівня довіри до страховиків.