З 26 лютого 2016 року громадяни, які оформили паспорт громадянина України у формі картки, зможуть перевірити стан оформлення документа або ж його готовність до видачі через електронний сервіс Державної міграційної служби.
Як повідомили у ДМС, сервіс працює аналогічно сервісу перевірки стану оформлення закордонного паспорта, який було запущено попередньо.
Для перевірки необхідно ввести серію та номер документа, на підставі якого оформлюється паспорт (на сьогодні - це свідоцтво про народження).
Сервіс доступний за посиланням.
Записатися на оформлення та на видачу паспорта-картки можна у
системі електронної черги, яка в тестовому режимі вже працює в 6 районах міста Києва: Голосіївському, Дарницькому, Деснянському, Дніпровському, Печерському та Святошинському. Найближчим часом електронна черга працюватиме в усіх підрозділах Києва, після чого розпочнеться її впровадження в усіх областях України.
Нагадаємо, з 11 січня 2016 року міграційна служба розпочала оформлення паспорта громадянина України у формі картки для громадян, які досягли 16-річного віку та оформлюють паспорт вперше. Для інших категорій громадян послуга буде доступною після прийняття Верховною Радою України законопроекту № 3224, який у лютому було прийнято в першому читанні.
Паспорт-картка – це документ, який протягом найближчих 4-5 років має змінити морально застарілі внутрішні паспорти-книжечки. Новий паспорт запроваджується разом з новою системою ідентифікації, що є однією з умов для лібералізації візового режиму ЄС для України. Новий документ має електронний безконтактний чіп, завдяки якому підроблення паспорта неможливе.
© Закон і Бізнес