Ми запроваджуємо можливість електронної оплати послуг з надання інформації з реєстру. Скориставшись кредитною карткою, яка автоматично посвідчує вашу особу, ви сплачуєте за послугу та отримуєте електронний витяг.
Про це заявив перший заступник глави державної реєстраційної служби Артем Янчук під час презентації реформи реєстраційної служби. Зокрема, як повідомили у Мін’юсті, мова йде про можливість отримати електронний витяг, виписку та електронну довідку в режимі онлайн без візиту до реєстраційного офісу.
Окрім того, в рамках реформування служби перший заступник міністра юстиції України Наталія Севостьянова розповіла про застосування досвіду Грузії у системі реєстраціїі з застосуванням системи фронт- та бек-офісу. В фронт-офісі лише приймаються та обробляються документи, а в бек-офісі ухвалюється рішення про реєстрацію чи відмову у такій реєстрації. За словами першого заступника міністра, ідея реформування також полягає в тому, щоб позбавити узурпування державною службою окремої функції.
«Ми вважаємо, що на сьогоднішній день немає необхідності лише Міністерству юстиції виконувати цю функцію. Ми маємо на меті поступово передавати функцію реєстрації іншим суб’єктам – це і органи місцевого самоврядування, і нотаріуси. Коли буде багато пропозицій на ринку, то також будуть усунуті корупційні ризики», - пояснила вона.
Також Артем Янчук повідомив про інші пілотні проекти, що вже функціонують в рамках реформування реєстраційної служби. Мова йде про пілотний проект «екстериторіальність», який стосується Вінницької та Київської областей, коли громадянин може подати документи незалежно від місця свого знаходження в межах цих областей. "Крім того, ми запровадили проект «модельний офіс» у Харкові, Львові, Дніпропетровську, Чернігові, Києві і Черкасах, в рамках якого буде відпрацьовано систему фронт- та бек-офісів", - додав Артем Янчук.
© Закон і Бізнес