Після призначення на посаду суддя, працівник апарату, працівник ДСАУ та її теруправлінь, який потребує поліпшення житлових умов, забезпечується службовим житлом за місцем знаходження суду, теруправління ДСАУ відповідно.
Про це йдеться в Положенні про порядок надання службового житла й користування ним суддями, працівниками апаратів судів, ДСАУ та її територіальними управліннями, затвердженому ДСАУ.
Відповідно до положення надання службових жилих приміщень безпосередньо не пов'язане з перебуванням судді, працівника апарату, працівника адміністрації на квартирному обліку та здійснюється без додержання черговості та врахування пільг, установлених для забезпечення громадян житлом.
Крім того, допускається надання службового житла в іншому населеному пункті, що межує або знаходиться поблизу населеного пункту, де працює суддя, працівник апарату, працівник адміністрації, за умови наявності постійного транспортного сполучення між такими населеними пунктами.
Для одержання житла згадані особи подають заяву на ім'я голови суду, голови ДСАУ, начальника теруправління. Якщо особа бажає оселитися в службовому житловому приміщенні разом із членами своєї сім’ї, він зазначає про це в заяві, а члени сім'ї надають письмову згоду на проживання в цьому житлі.
До заяви додаються такі документи:
а) копія наказу про зарахування на посаду;
б) довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.
Службові жилі приміщення мають бути благоустроєними відповідно до умов даного населеного пункту, відповідати встановленим санітарним і технічним вимогам. До того ж житло надається в межах 13,65 м2 жилої площі на одну особу, але не менше від рівня середньої забезпеченості жилою площею в даному населеному пункті, визначеного в установленому порядку. Житло може бути надано з перевищенням указаного вище максимального розміру, якщо, наприклад, воно становить одну кімнату (однокімнатну квартиру).